Šūšanas kursi 

Priekšauts - Auduma garumu izvēlamies ~100 cm. Auduma platums ieteicams +/- 120 cm. Iesaku lina audumu, kuram varam izvilkt caurās vīles, izšūt monogrammu u.tml. izrotāt.

Tunika - Auduma garumu izvēlamies vismaz 160 cm. Jostiņai 10cm. Auduma platums ir brīva izvēle, bet ieteicams vismaz 100 cm. Iesaku plānu kokvilnu vai ne pārāk irstošu poliesteru.

Veste - Šajā gadījumā varam izmantot visu auduma platumu (140cm-150cm). Garumu izvēlamies pēc savas gaumes- līdz gurniem, līdz pusstilbam, līdz celim vai līdz kājas pusikram.

Pavasara/vasaras mētelis bez odere - Stāvam tāpat kā vestei varam izmantot visu auduma platumu (140cm-150cm). Garumu izvēlamies pēc savas gaumes- līdz gurniem, līdz pusstilbam, līdz celim. Piedurknēm, kabatām un jostai vēl pie nomērītā garuma jāpieskaita 60cm platai piedurknei. Kabatu oderes audums - 30cm.

Kleita ar īsām piedurknēm - Auduma garumu izvēlamies vēlamo kleitas garumu pieskaitot papildus 30cm. Auduma platums vismaz 140cm.



AEROBIKA.

Dinamiska sirds un asinsvadu sistēmas treniņprogramma mūzikas pavadījumā, kuras mērķis ir attīstīt un uzlabot elpošanas sistēmas darbību, trenēt izturību, lokanību un kustību koordināciju. Ķermeņa augšdaļas / lejasdaļas treniņš uzturēs tavu ķermeni lieliskā formā. Vēl papildus aerobikas nodarbības dod pozitīvu emocionālo lādiņu.

 JOGA VESELĪBAI        

   Šajās nodarbībās apvienosim yin un yang jeb līdzvsarosim šīs divas enerģijas, lai iegūtu maksimālu labumu savam ķermenim un prātam.  Praktizēsim gan aktīvu, spēcīgu un dinamisku plūsmas jogu, gan maigu un atjaunojošu jogu, kas dziedē ne tikai mūsu ķermeni, bet arī dvēseli.Yang jeb dinamiskā plūsmas joga

 ir aktīva, ķermeni iesildoša jogas prakse, kas uzsvaru liek uz spēcīgu ķermeni un mugurkaulu.  Nodarbināsim katru ķermeņa muskuli, uzlabosim vielmaiņu, asinsriti un palielināsim ķermeņa spēku un izturību, kas savukārt palīdzēs uzlabot mūsu imūnsistēmas darbību, prāta koncentrēšanās spējas un garastāvokli.  Iesildošajā daļā sagatavosim elpošanas sistēmu, sirds un asinsvadu sistēmas, nervu sistēmu un ķermeņa muskuļu sistēmu. Paaugstināta ķermeņa temperatūra un palielināta asinscirkulācija, kuru veicina iesildošā daļa, ir svarīgs aspekts, kam ir jābūt,  lai piegādātu skābekli muskuļiem un aizkavētu muskuļu sāpes gan jogas laikā, gan pēc nodarbības.

Atjaunojošā yin joga

 palīdz uzturēt fizisko un mentālo līdzsvaru, novērst stresu un aizkaitinājumu, kas rodas no pārpūles; palīdz uzlabot imūnsistēmas darbību un aizsargā tevi pret dažādiem vīrusiem un saslimšanām kā arī palīdz ātrāk atgūties pēc slimības un traumām;  dziedē emocionālas sāpes un nostiprina meditācijas praksi.  Salīdzinājumā ar citiem jogas veidiem, yin joga atšķiras ar to, ka  dažādas pozas tiek turētas 2-20 minūtes, un tās visas ir vai nu sēdus vai guļus stāvoklī, kas palīdz ķermenim maksimāli atslābināties.Tu vari justies ievainojams, emocionāls, aizkaitināts vai dusmīgs, kad praktizēsi atjaunojošo jogu. Tas viss ir šī emocionāli spēcīgā procesa daļa, kad mēs iemācāmies atlaist. Atlaist to, kas vairs mums nav vajadzīgs. Atjaunojošā joga, ja to praktizē regulāri ir dzīvi izmainoša prakse.Mūsu uzdevums būs vienā nodarbībā apvienot šīs divas prakses, lai iegūtu maksimālu labumu gan mūsu ķermenim,       gan prātam. Nodarbība paredzēta visiem sagatavotības līmeņiem. Līdzi jāņem siltas zeķes, pleds vai sedziņa. 2 stundas   pirms nodarbības vēlams atturēties no ēšanas.  Nodarbības notiek biedrībā Limbažu Filcs, 2.stāva zālē, katru ceturdienu, 18:30 Nodarbību vada sertificēta jogas pasniedzēja Kristīne Somere.  Nodarbības maksa 6,00  €.  

SAUDZĪGĀ JOGA MUGURAS VESELĪBAI

Vāja vai neproporcionāla muskuļu attīstība ir viens no galvenajiem muguras sāpju un dažādu problēmu, kā, piemēram, traumu rašanās iemesliem. Lai mugura būtu vesela un spēcīga ir svarīgi par to rūpēties ikdienā, ne tikai vingrojot, bet arī jebkuru citu fizisko aktivitāšu lakā, kad stāvam, ejam, sēžam, nesam un pārvietojam priekšmetus, strādājam dārzā, veicam mājas uzkopšanu utt.

Nodarbība izstrādāta ar mērķi attīstīt dziļo vēdera muskulatūru, uzlabot mugurkaula jostas daļas stabilitāti, veicināt līdzsvarotu muskuļu darbību, kā arī palielinātu to funkcionālo spēku. Nodarbībās veiksim gan dinamiskos, gan statiskos vingrinājumus, lai dažādotu slodzes lielumu un iedarbības raksturu.  Nodarbība  notiek otrdienās plkst. 18:30, ilgst 1h 15min;  Vada: Kristīne Somere;  Maksa 6.00 €.

    BALETS BĒRNIEM* Baleta nodarbības izkopj graciozu stāju, kustību koordināciju, meitenes kļūst sievišķīgākas, elegantākas.

* Baleta vingrinājumu laikā, lielākā daļa muskuļu darbojas tā, ka kustību izpilde notiek nevis uz sirdsdarbības, bet gan uz muskuļu racionālas darbības rēķina.

* Attīsta koncentrēšanās spējas, jo mainot kustību kombinācijas, bērnam ir jāatceras , kādā secībā jāizpilda kustību kombinācijas un kā to darīt pareizi.

Nodarbību vada Liesma Ērgle, tautas deju dejotāja, diplomēta horeogrāfe, bērnu baleta studijas vadītāja.

Nodarbības maksa 5,00 €

VOKĀLĀS NODARBĪBAS 

Vecumam un iepriekšējai sagatavotībai nav nozīmes- galvenā ir vēlme dziedāt. Nodarbības notiek individuāli (vienu stundu), kuras laikā visa uzmanība tiek veltīta audzēknim un stundas plāns tiek veidots vadoties pēc katra individuāli.

Nodarbības vada vokālais pedagogs Madara Briede. Strādā ar elpas nostiprināšanu, vokālo tehniku un paralēli notiek arī darbs pie dziesmu apgūšanas.

Nodarbību maksa ir 7,00 eiro un pieteikties var zvanot pa tālruni 28687565 vai rakstot e-pastu uz madarabriede27@inbox.lv

BIODEJA

Biodeja ir afektīvās integrācijas, organiskās atjaunotnes un pirmatnējo dzīvības funkciju apguves (atpazīšanas) sistēma, kas balstās uz pārdzīvojumiem, kurus izraisa deja, mūzika un satikšanās grupā.. Biodeja, kas nozīme izdejot dzīvi, mērķis ir atgriezt cilvēkus atpakaļ dzīvē –centrēts dzīvošanas princips. Tās dibinātāja Rolando Toro Araneda radīta, šī metode izmanto mūziku, kustību , ekspresiju un vienotības izjūtu, lai radītu cilvēkiem drošu vietu, kur atkal sazināties ar dzīves prieku un labsajūtu.  Tas notiek caur:

  • unikālas intensīvas, dzīvesprieka  pieredzes radīšanu, kas sauktas par vivenciju;
  • darbu ar identitāti un regresiju;
  • katra indivīda piemītošo cilvēciskā potenciāla atmodināšanu.

Biodeja ir efektīvs veids, lai dotu  ķermeņa nervu sistēmai iespēju nonākt līdzsvarā. Nodarbības sākumā mēs aktivizējam nervu sistēmu pozitīvā veidā – ar prieku,uzmundrināšanu un pozitīvu kontaktu ar citiem cilvēkiem. Pēc tam relaksējot nervu sistēmu – nodarbības relaksējošā un plustošā daļā. Nervu sistēma iegūst iespēju izmainīt un radīt jaunu līdzsvaru – tādu, kas pamatojas labsajūtā un rada hronisku laimes stāvokli. Mēs izmtojam kustību, mūziku un kontaktu ar citiem cilvēkiem, lai panāktu šīs izmaiņas. Nekādu zāļu vai mikstūru. Biodeja (biodanza) ir domāta visu vecumu cilvēkiem. Ieguvēji ir gan vientuļi, gan precējušies, stresaini vadītāji, un protams arī bērni. Uzņēmumi ir atklājuši, ka tā palīdz komandas veidošanā. Visi var gūt labumu no tiešas komunikācijas, kas nāk no sirds. Biodeja ir piemērota gan pieaugušo grupās, gan bērnu grupās, cilvēkiem ar īpašām vajadzībām, kā arī veciem cilvēkiem. Nodarbības vada Leipcigas Biodeju skolas absolvente Anita Čapkovska  pirmdienās 19:30. Nodarbības maksa 7,00 €.

POUND fitness

POUND ir 2010.gadā Amerikā radies fitnesa veids, kas apvieno pilates, jogu, aerobiku un spēka vingrinājumus. Treniņa laikā motivējošas mūzikas pavadībā tiek sadedzinātas aptuveni 900 kalorijas. Nodarbībā tiek izmantotas īpašas bungu vālītes jeb Ripstix, kas ir mazliet īsākas un masīvākas par standarta bungu vālītēm. Tās palīdz izkustināt ķermeni un radīt nodarbībai nepieciešamo atmosfēru. Lai piedalītos nav nepieciešama īpaša fiziska sagatavotība. Nodarbības vada POUND Pro Training instruktore  Sandra Taube trešdienās plkst. 20:00.- 21:00       Pieteikšanās  pa   tālr. 29605543.


CIGUN

Tulkojumā no ķīniešu valodas ar Džun Juaņ cigun prakses mērķis nozīmē uzlabot dzīves kvalitāti, vienlaicīgu labsajūtas, svētlaimes un laimes sasniegšanu. Tas apzīmē pašu lielāko laimi, kāda vien ir iespējama. Un šī laimes un labsajūtas pasaule atrodas katrā no mums, mūsu sirdīs. To ir ļoti grūti aprakstīt vārdiem. Un tā jāattīsta sevī arvien spēcīgāka un spēcīgāka neatkarīgi no ārējiem apstākļiem, un, jāprot noturēt sevī šo laimes sajūtu.  Pirmā pakāpē mēs uzzinām, ka no vienas puses - cigun ir pašregulācijas, atveseļošanās metode un māksla dzīvot harmonijā ar dabu, no otras puses - tā ir sevis attīstīšanas tehnoloģija. Nodarbību vada Pēteris Eglītis otrdienās plkst.18:15. Nodarbības maksa 6,00 €.

Created with Mozello - the world's easiest to use website builder.

 .